Ads 468x60px

Pages

Wednesday, April 7, 2010

New Family Member - The Weirdo

Alhamdulillah bulan lepas walaupon terkejar2 nak menyiapkan tugas dan tanggungjawab, dapat juga memperkenalkan sesuatu yang baru.

Tada...


Cheezy Bolognese
~ bolognese sauce wrap with cheese, bread & roll with egg & crumb
~ RM1.5/pack & RM20/tray (enough for 20paxs)

Biasanya idea datang pagi2 semasa mahu menyediakan sarapan, saya merupakan ultimate lempeng maker (hamboi) haha, lempeng atau nak sedap sebut - local pancake adalah antara hidangan fav saya. Lagi2 kalau mak yang buat makan dgn sambal ikan bilis huwaa nak nangis.

Memandangkan Papi is my american berbangsa jawa boifren, dia tak pandai makan lempeng. Pancake gebu sapu honey butter pandai lah dia. Jadi biasanya saya buat experimen dgn Sami. Huh walaupon weird combination Sami makan tak berhenti.. syabas Mami :P

Kemudian saya cuba pula dgn pelanggan di stesen, alhamdulillah habis selalu. Jarang saya sediakan tetapi confirm masuk dlm Wish List.


Apa yang saya maksudkan weird adalah combination lempeng dgn isinya, BBQ Honey Chicken. Yummy





BBQ Honey Chicken with Lempeng Wrap
~ chunk BBQ honey chicken with sautee capsicum and wrap with yummy lempeng
~ RM1.5/pack


Macam - macam menu untuk menikmati roti. Satu lagi menu baru diperkenalkan



Sardin Wrap with Coleslaw
~ sardin, white bread, egg with single coleslaw dipping
~ RM1.5/pack

Semua menu boleh didapati di stesen Esso Ampang & Taman Maluri. Selamat menjamu selera :D

0 comments:

Post a Comment