Ads 468x60px

Pages

Thursday, April 8, 2010

Sedikit Update

Alhamdulillah.

Walaupon saya tidak sempat untuk mengupdate entry disini dan juga Wish List (byk yang berubah bila la nak ubah), alhamdulillah Pack Me Love tidak pernah berhenti atau tertangguh. Pada bulan Feb & Mar yang lepas sales target dapat dicapai dan juga menerima tempahan untuk majlis keramaian.

Ampun maaf (tersangat kesal) tidak dapat mengambil gambar kerana terlalu sibuk (atau kecoh yang lebeh) kerana kebetulan order bertindih tarikh dan tiada siapa yg membantu. Bukan lah tamak menerima order serentak tetapi janji mulut dgn kawan di awal bulan tidak sangka tarikhnye sume serentak.

Syukur dalam keadaan kelam kabut, sempat juga Pack Me Love memperkenalkan menu-menu baru. Banyak perancangan. Ada saja alasan nak tangguhkan.. :P .Untuk kawan2 baru, walaupon Pack Me Love merupakan blog bisnes, saya tidak pandai untuk begitu formal. Jika kenal saya personally saya seorang yg warm & mudah mesra. Mana mungkin saya menghadkan penggunaan blog ini.

Pack Me Love juga dalam process untuk membahagikan segmen blog ini. Salah satunya adalah Gives Back Tutorial yang ingin dikongsi.

Cuma kena sabar lah ye..

Tengkiu i Love u xoxo

0 comments:

Post a Comment